Reisverslag dag 24 t/m 28 - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Jozien Groeneveld - WaarBenJij.nu Reisverslag dag 24 t/m 28 - Reisverslag uit Ðà Lạt, Vietnam van Jozien Groeneveld - WaarBenJij.nu

Reisverslag dag 24 t/m 28

Door: Jozien

Blijf op de hoogte en volg Jozien

25 November 2014 | Vietnam, Ðà Lạt

Dag 24 (17-11): DaLat-Lak Lake (afstand: 175 km)
Dag 25 (18-11): Lak Lake-Buon Ma Thuot (afstand: 125 km)
Dag 26 (19-11): Buon Ma Thuot-KonTum (afstand: 225 km)
Dag 27 (20-11): KonTum-Kham Duc Townlet (afstand: 175 km)
Dag 28 (21-11): kham Duc Townlet-Hoi An (afstand: 150 km)

Zoals hierboven te zien valt, hebben we deze 5 dagen een behoorlijke afstand op de 'brommer' afgelegd ... onze chauffeurs / gidsen, Jean en David (leden van DaLat Easy Rider motorclub), hebben ons meegenomen op een reis door Central Highlands en ons alle wetenswaardigheden op het gebied van historie, cultuur, natuur enz. laten zien.

Ook hebben ze ons naar allerlei lokale eettentjes meegenomen; we hebben tentjes gezien en gerechten gegeten, waarvan ik zeker ben, dat wij ze zelf nooit gevonden of opgezocht hadden. Enne ... mochten ze me toevallig ergens een gerecht met 'hond' voor hebben geschoteld, zonder dat ik het wist, dan kan ik niet anders zeggen, dan dat het prima smaakt ;-)

Een meer gedetailleerd verslag volgt, wanneer we weer thuis zijn ... het was in ieder geval een prachtige ervaring, dat kan ik wel alvast verklappen!